Om mig

Jag är en drömmare och visionär

onsdag 21 mars 2007

Kära vänner, här väntar ett staffli och en duk på inspiration.

Här väntar ett staffli och en duk på inspiration. Jag har en utställning i slutet av året - i december.Men jag har inte målat ett enda penseldrag ännu. Jag känner hur paniken närmar sig. Hur skall jag hinna måla nya tavlor till utställningen. Nu skall jag emellertid sätta igång.Ni kommer att få följa tillblivelsen av målningen här på bloggen.Alla konstverk och fotografier som publiceras här på bloggen är mina egna. Men för anonymitetens skull har jag suddat bort mitt namn.



Detta är min målning jag skall berätta om: "Viskningar från en svunnen tid".Personerna i tavlan kommer så småningom att träda fram och få egen identitet och liv.Jag börjar med att måla den hemlighetsfulla damen i bakgrunden...Vem är hon..?


Inga kommentarer: