Om mig

Jag är en drömmare och visionär

torsdag 14 februari 2008

En bildmosaik från reseguiden

6 kommentarer:

carulmare sa...

Vad mycket folk! Är det kontakter från Reseguiden...?

Starwayforewer sa...

Ett tag trodde jag att bilden var borttagen!! Men nu har den dykt upp tillbaka! Konstigt!! Uppfattades den kanske som smygreklam för reseguiden? Nej, jag tyckte helt enkelt bara att bilden var en vacker bildmosaik innehållandes en del av mina kontakter och vänner.Inga avsikter att göra reklam således.

carulmare sa...

Nej, inte tänkte jag på reklam. Jag bara förstod inte... :)

carulmare sa...

Men nog hade du många fina bilder i din kamera!! Jag var just inne på reseguiden och kollade. Jag blev alldeles överväldigad...

Trivs du bra med din Canon PowerShot A710?

Starwayforewer sa...

Tack! Jag tycker bra om min kamera.Det enda jag saknar är en större zoom så att jag kunde ta bättre porträtt på avstånd.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.