Om mig

Jag är en drömmare och visionär

måndag 5 november 2007

ÖVNINGAR MED PHOTOSHOP

4 kommentarer:

carulmare sa...

Så du har 'knådat till' din madonna! :)

Hur står det till i novembermörkret?

Starwayforewer sa...

Ja verkligen..har lite dåligt samvete för det..hon som redan har fått gå igenom så mycket..misshandel och sånt..som många av dessa anonyma kvinnor har fått utstå. Men det kan också visa att att alla dessa "madonnor" har olika utseende.
Jag är nere..men försöker hålla mig uppe..genom att sysselsätta mig med sånt som kan ta bort tankarna..Nu håller jag på som bäst och sätter mina semesterbilder på http://www.reseguiden.se/ och det är väldigt intressant och roligt..gör det du också..man får sätta ut 500 bilder..gratis!!

Starwayforewer sa...

Hej Carulmare ...glömde säga att jag kallar mig "dreamway" på reseguiden. Snälla... kom med du också..det är så lätt att bli medlem.

carulmare sa...

Jag hittade dig nog, sökte på Cefalu... Ja, vem vet? Kanske kommer jag med, lite grann... Jag såg att du hade fått många fina kommentarer på dina bilder, det var väl roligt? Hittade själv också fina bilder som du har tagit och som jag inte har sett.